نمک خونه

مهدی پسر با احساس

1391/3/9 16:21
نویسنده : مامان مهدی
607 بازدید
اشتراک گذاری

سال گذشته مامان بابام که مامانجون خوب من بود رفت پیش خدا. من خیلی دوستش داشتم و دارم ما امسال عید سال تحویل رفتیم بهشت زهرا پیش مامانجون و آقاجون من خیلی دلم براشون تنگ شده آخه اونا خیلی مهربون بودن مامانجون هروقت میومد خونمون برای منو میثم حتما سک سک میخرید من بعضی از اسباب بازیهاشو بعنوان یادگاری از مامانجون نگه داشتم ایشالا هردوشون پیش بهترینها باشن بالاترین طبقه بهشت جاشون باشهناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان میترا
9 خرداد 91 16:22
خدا رحمت کنه

ممنون ازلطفتون
عمه فاطمه
9 خرداد 91 18:24
خدارحمت کنه مامانجون وآقاجون مهربون رو. بهترین جای بهشت جایگاه ابدیشون باشه
مامان محمدرضا(عمه منصوره)
9 خرداد 91 18:42
قربون پسربااحساس که به یاد مامانجون وآقاجونش هست.برای شادی روحشان صلوات وفاتحه
Maman mona
22 خرداد 91 19:09
Salam chera chizi nazashi montazerim
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نمک خونه می باشد